ULTIMA DORINTA

Cand am sa plec departe
De griji, de suferinte
In lumea fara vise
Si fara de dorinte
Sa nu lasati durerea
Pe voi sa va-ncovoaie
Caci lacrima firava
Se contopeste-n ploaie
Iar timpul, calatorul,
Are acelasi leac
La toate ce prin vreme
In suflete ne zac
Nu ma jeliti cu lacrimi
Prelinse printre pleoape
De va e dor de mine
Chemati-ma aproape
Eu voi veni pe seara
Cu prima adiere
Voi cerne ploi de vise
Voi licari cu stele
Tarziu, din vreme-n vreme
In nopti cu luna plina
Cand totul e-ntuneric
Doar eu voi fi lumina
Voi fi in briza marii
In spuma unui val
Voi fi parfumul toamnei
In vinul din pocal
Alaturea vom merge
Prin mijlocul naturii
Caci eu voi fi in stanca
Si-n spiritul padurii
In doina lin cantata
De micul ciobanas
In cantecul din iarba
Al unui greieras
Va voi sopti in taina
Lunatecul meu cant
Caci voi veti fi traire
Iar eu voi fi...mormant...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu