LABIRINTUL MEU

Cu palma astupandu-ti ochii
te voi lasa sa patrunzi
in universul meu
Te voi purta chiar de brat
prin acest labirint
Daca ma vei intreba "de ce?"
iti voi raspunde ca, pentru asta
va trebui sa-ti dezvalui
o taina a sufletului meu,
o taina pe care n-am spus-o
nimanui...niciodata
La inceput am facut-o
si cineva
a putut vedea toate secretele lui
profitand apoi de ele
Am inceput de atunci sa acopar
ochii fiecareia
si sa apropii degetele palmei
din ce in ce mai mult
pana cand ele s-au lipit
si nu s-a mai putut vedea nimic
printre ele
De-atunci sunt alt om
pentru ca nimeni
nu ma mai poate citi
pe dinauntru
Sufletul meu
nu mai este vulnerabil
Nu este nimeni vinovat pentru asta
Asa a fost sa fie
Este o lege a supravietuirii
pe care mi-am creat-o
ca sa pot merge prin viata
cu capul sus si zambetul pe buze
Tu trebuie doar sa intelegi
si-atat....
Este un labirint
La birintul sufletului meu...

3 comentarii: