A FOST...

A fost,
intr-o noapte de vis
cand ai intrat
tiptil in parcul meu
incat nici macar
frunzele uscate
n-au avut curajul
sa spulbere tacerea.
A fost,
intr-o noapte de vis
cand ai venit
ca o ceata albastruie,
ca un fum de tigara
ce gadila placut narile.
Ceasornicul din perete
a uitat sa mai bata
furat si el de feeria clipei.
Demonul nebuniei
coborat in incapere
a aprins lumini in candelabru,
flacarile lui
imprastiind pe pereti
umbre haotice si confuze.
Ochii tai sclipeau
misterios in noapte
si ma priveau
insetati.
Mi-am apropiat buzele
de buzele tale
calde si umede si le-am acoperit
cu flacara dorintei mele
A fost,
intr-o noapte de vis
cand "tu" si "eu"
formau un singur "noi"
intr-o inclestare ce sfida
orice lege umana
...si umbre haotice
jucau pe trupurile noastre
goale si transpirate de extaz.
A fost,
intr-o noapte de vis
cand nu ramasese
nici urma
de tristete,
de regrete,
de despartiri.
O noapte
cu luna plina,
cu mii de stele
si-n mijlocul a toate-acestea...
NOI...

3 comentarii: