NU-MI CERE...

Nu-mi cere sa-ti spun..."Te iubesc"
Cuvantul acesta e sfant
E-o cale atat de lunga la el ca s-ajung
Drumul pana la el e-un intreg labirint
Iar eu n-am puterea misterul sa-nving
Eu sunt un calator, fara trecut si viitor
Sunt pasarea libera ce strapunge inaltul
Ce-n colivie de durere s-ar stinge
Si nu-i vei mai vedea nici ochii...
Si nu-i vei auzi nici glasul...
Iubeste-ma....asa cum sunt
Si vino cu mine pe taramul ciudat al necunoscutului
Acest taram intre "a fi" si "a nu fi"
Sa ne lasam manati de soarta si poate ca-ntr-o zi...
Poate ca-ntr-o zi....

Un comentariu:

  1. doua cuvinte

    … numai doua

    sa iti fac din ploaie, roua

    …numai doua

    sa-ti fiu veche, sa-ti fiu noua

    …numai doua

    sa-mi dai aripi sa-ti duc dorinte

    …numai doua

    sa-ti adune ingerii putinte

    …numai doua

    sa-ti fiu draga-mbratisare

    …numai doua

    sa-ti fiu regasirea-n cautare

    http://ellamihaella.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere